گیاهان چینی به منظور افزایش 44٪ از عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گیاهان چینی به منظور افزایش 44٪ از عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به PKD

در درمانگاه، GFR و یا EGFR اغلب استفاده می شود به منعکس کننده سطح عملکرد کلیه است. کلیه عملکرد 44٪ به معنی بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است که در مرحله 3 پیشرفت، که در آن کیست های کلیوی به سرعت در حال گسترش است. بنابراین، از آن زمان به بهبود عملکرد کلیه از 44٪ بیماران مبتلا به PKD است. خوشبختانه، داروهای گیاهی چینی مفید هستند.

مرحله 3 PKD همچنین دوره گسترش است که بیماران به طور کلی بالاتر از 40 بوده است نامیده می شود. با گسترش کیست های کلیوی، بیماران به احتمال زیاد به ارائه یک سری از علائم بالینی مانند درد پشت، پروتئینوری، هماچوری و فشار خون بالا. مرحله 3 PKD مرحله مهم است که طب غربی و طب چینی رفتار است.

داروهای غربی عمدتا گرفته شده برای کنترل علائم بیماران، مانند فشار خون بالا و هماچوری، در حالی که طب چینی می تواند کمک به حفاظت از بافت کلیه عملکردی باقی مانده و بهبود عملکرد کلیه است.

با 2500 سال از تاریخ، طب چینی سنتی (TCM)، نشان می دهد که برتری بزرگ و آشکار در تنظیم محیط داخلی و درمان اختلالات مزمن. برای درمان PKD، برخی داروها تجویز می شوند را کاهش می دهد تمام کیست های کلیوی در همان زمان، با افزایش نفوذپذیری دیواره های کیست و بهبود گردش خون در خارج از دیوارهای کیست، در حالی که دیگر داروهای چینی به گرفته افزایش جریان خون به کلیه ها و افزایش ظرفیت برای خود ترمیم سلول های کلیه معلول. به عنوان ترمیم سلول های کلیوی ذاتی و آسیب دیده تر، سطح عملکرد و فعالیت کلیه را می توان به وضوح افزایش یافته است.

داروهای چینی در واقع می تواند انجام بسیاری برای بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به PKD. با این حال، آنها ممکن است زمان نسبتا طولانی برای انجام عملکرد آن نیاز دارید. از این نقطه، کارشناسان کلیه که خوب در درمان بیماری های کلیوی با TCM است ایجاد یک روش خارجی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. به دلیل آن است برای غلبه بر مشکلات از طب سنتی چینی، بیشتر و بیشتر بیماران با PKD ترجیح می دهند برای استفاده از این درمان برای درمان بیماری کلیوی.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا خارجی، شما می توانید سوال خود را در فرم زیر و یا از طریق ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: بیماری های چینی کلیه پلی کیستیک (PKD)، 44٪ از عملکرد کلیه، گیاهان ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: